Times Higher Education,World University Ranking,2010-2011

 

Top 200,World University Ranking,2010-2011

Top Asian Universities 2010

 Top Oceania Universities 2010

Top European Universities 2010 

Top North American Universities 2010

Top African Universities 2010 

نیوزیلند

اکلند (بزرگترین شهر نیوزیلند)

کشوری که از دو جزیره شمالی و جنوبی تشکیل شده ، با مساحتی حدود  270000  کیلومتر  مربع  و  جمعیتی  برابر 000‚000‚4 .این کشور با طبیعت بسیار زیبا ، اقتصاد شکوفا ، استاندارد بالای زندگی ، وجود دانشگاه های ممتاز و امکان تحصیل وکار، جاذبه ی زیادی برای دانشجویان دنیا دارد. تعداد ایرانیان علاقه مند به تحصیل در نیوزیلند  نیز هر ساله رو به افزایش است.

 کشور نیوزیلند از اقتصاد بسیار قوی برخوردار می باشد به طوری که  میزان بیکاری در این کشور  بسیار پایین و کیفیت زندگی بسیار بالا می باشد. مردم نیوزیلند، مردمی آرام و طرفدار صلح، آرامش و همزیستی با جوامع دیگر می باشند.

ویکی پدیا فارسیجزئیات کامل را از ویکی پدیا فارسی ببینید

نظام‌آموزشي‌ و چگونگي‌ ارزشيابي‌ مدارك‌ تحصيلي‌ دانشگاههاي‌ كشور نیوزیلند:

تحصيلات‌ پيش‌ دانشگاهي‌

‌  تحصيلات‌ ابتدايي‌(Primery Education)  در اين‌ كشور از 6 سالگي‌ آغاز مي‌شود و 8 سال‌ طول‌ مي‌كشد. با اتمام‌ تحصيلات‌ دوره‌ ابتدايي، تحصيل‌ در دبيرستان‌ (Secondary Education) كه‌ شامل‌ يك‌ دوره‌ 5 ساله‌ است‌ (From 3 to7)  آغاز مي‌شود)در مجموع‌ 13 سال‌ تحصيلي).البته‌ دروس‌ دانش‌آموزان‌ در سال‌ يازدهم‌ (From 5) تبديل‌ به‌ دروس‌ اختصاصي‌ مي‌شود. در پايان‌ سال‌هاي‌ يازدهم‌ School Certificate (From5)  دوازدهم‌ Sixth From Certificate (From 6) و سيزدهمNational Certificate (From 7) Higher School Certificate  سه نوع مدرك‌ دبيرستاني‌ صادر مي‌شود كه‌ هر كدام‌ به‌ ترتيب‌ براي‌ ورود به‌ يك‌ دسته‌ از مراكز آموزش‌ عالي‌ مانند كالج‌ها، پلي‌ تكنيك‌ها و دانشگاه‌ها معتبر است.

البته‌ در زلاندنو نظام‌ نوين‌ آموزشي‌ (NQF) معرفي‌ و جايگزين‌ نظام‌ قبلي‌ شده‌ است. در اين‌ مجموعه‌ دانش‌آموز از سال‌ يازدهم‌ (From 5) به بعد نظام‌Modular  را طي‌ مي‌كند كه‌ در آن‌ هر كس‌ حق‌ انتخاب‌ دروس‌ دلخواه‌ خود را دارد و با موفقيت‌ در امتحانات‌ در نظام‌ جديد آموزشي‌ فقط‌ يك‌ نوع‌ ديپلم‌ دبيرستان‌(National Certificate)  دريافت‌ مي‌كند.

نظام‌ آموزشي‌NQF  تمام‌ دوره‌ پيش‌ دانشگاهي، دانشگاهي‌ و تحصيلات‌ تكميلي‌ را تحت‌ پوشش‌ قرار مي‌دهد و از اين‌ رو كليه‌ تحصيلات‌ به‌ نظام‌ واحدي‌ تبديل‌ شده‌ است.

 دوره‌هاي‌ تحصيلي‌

1. New Zealand Certificate  : پس از 5 سال تحصیل نیمه وقت ،با شرط داشتن دیپلم دبیرستان طی می شود.

‌: New Zealand Diploma (Undergraduate Diploma) . 2 شامل‌ يك‌ سال‌ پژوهش‌ و كار بعد از دوره New Zealand Certificate  است .

‌: Bachelor . 3  شامل سه‌ تا شش‌ سال‌ تحصيل‌ بعد از ديپلم‌ دبيرستان‌ است. طول‌ تحصيل‌ در اين‌ دوره‌ به‌ رشته‌ بستگي‌ دارد. اكثر رشته‌هاي‌ علوم‌ پايه، مهندسي، كشاورزي‌ و علوم‌ انساني‌ سه‌ تا چهار سال، رشته‌هاي‌ معماري، دندانپزشكي‌ و دامپزشكي‌ پنج‌ سال‌ و رشته‌هاي‌ پزشكي‌ شش‌ سال‌ به‌ طول‌ مي‌انجامد. مدارك‌ دوره‌Bachelor  را مي‌توان‌ به‌ صورت‌Honours   گرفت. براي‌ دوره‌هاي‌ سه‌ ساله‌Bachelor  بعد از يك‌ سال‌ تحصيل(كه‌ در مجموع‌ چهار سال‌ مي‌شود) مدرك‌Honours    صادر مي‌شود و دوره‌هاي‌ چهار ساله‌Bachelor   به‌ چهار دسته‌ Second (1 and 2), First و Third  تقسیم مي‌شود. بديهي‌ است‌ كه‌ مدرك‌Honours - First   بالاترين‌ وThird  پايين‌ترين‌ سطح‌ را دارد.

 ‌. 4اخذ مدرك‌Post Gradute Diploma (PGD)  نيز بعد از گذراندن‌ دوره‌هاي‌ New Zealand Diploma ياBachelor  در دانشگاه‌هاي‌ اين‌ كشور ميسر مي‌شود. با دروس‌ اين‌ دوره‌ معمولاً‌ يك‌ دوره‌ پژوهش‌ نيز همراه‌ است‌ كه‌ يك‌ تا سه‌ سال‌ به‌ طول‌ مي‌انجامد و مدت‌ آن‌ به‌ برنامه‌ آموزشي‌ و رشته‌ بستگي‌ دارد.

: Master . 5 برای ورود به‌ اين‌ دوره، امتحاني‌ صورت‌ نمي‌گيرد، بلكه‌ با توجه‌ به‌ نمرات‌ دوره‌ Bachelor و معرف‌هاي‌ ارايه‌ شده‌ پذيرش‌ صادر مي‌شود. طول‌ مدت‌ اين‌ دوره‌ به‌ نوع‌ مدرك‌ Bachelor بستگي‌ دارد، بدين‌ صورت‌ كه‌ دو سال‌ تحصيل‌ بعد از دوره‌ سه‌ ساله‌ Bachelor و يك‌ سال‌ تحصيل‌ بعد از دوره‌ چهار ساله‌Bachelor (Honours)   لازم‌ است. دوره‌هاي‌Master  با درس‌ و پژوهش‌ همراه‌ است.

: Ph.D. . 6 این دوره‌ فقط‌ پژوهشي‌ است‌ و مدتش‌ حداقل‌ 3 سال‌ و حداكثر 6 سال‌ است، كه‌ در پايان‌ دانشجو بايد از پايان‌ نامه‌ خود شفاهاً‌ دفاع‌ كند، البته‌ در برخي‌ موارد از دانشجويان‌ امتحان‌ كتبي‌ نيز گرفته‌ مي‌شود.

در نظام‌ آموزشي‌ زلاندنو، همانند انگلستان‌ گرفتن‌ مدرك‌Ph.D.   به‌ طور مستقيم، پس‌ از Bachelor نيز امكان‌پذير است‌ كه‌ در اين‌ صورت‌ دانشجو بايستي‌ وضعيت‌ علمي‌ كاملاً‌ مطلوبي‌ داشته‌ باشد.

 ‌نحوه‌ ارزشيابي‌ مدارك‌ تحصيلي‌

‌‌. 1مدارك‌New Zealands Diploma, New Zealand Certificate  و كليه‌ مدارك‌ 2 يا سه‌ سال‌ تحصيل‌ كه‌ منجر به‌ اخذ مدرك‌Bachelor  نمي‌شود، بعد از ديپلم‌ دبيرستان، "كارداني" ارزشيابي‌ مي‌شود. 

‌‌2. مدارك‌ ذكر شده‌ در بند يك‌ به‌ همراه Post Gradute Diploma (PGD) در مجموع‌ "كارشناسي" ارزشيابي‌ مي‌شود.

‌‌. 3 مدارک Bachelor بعد از ديپلم‌ دبيرستان‌ از دانشگاه‌هاي‌ گروه‌ 1 و 2، "كارشناسي" ارزشيابي‌ مي‌شود. 

‌‌ . 4براي‌ مدارك‌PGD ، بعد از كارشناسي، فقط‌ صحت‌ صدور صادر مي‌شود.  

‌‌ . 5مدارك‌Master   از دانشگاه‌هاي‌ گروه‌ 1 با شرط‌ داشتن‌ مدرك‌ كارشناسي، "كارشناسي‌ ارشد" ارزشيابي‌ مي‌شود.

 . 6مدارك‌Ph.D.  از دانشگاه‌هاي‌ گروه‌ 1 با شرط‌ داشتن‌ مدرك‌ كارشناسي‌ ارشد، "دكترا" ارزشيابي‌ مي‌شود.

  ‌دانشگاه های معتبر زلاندنو از نظر وزارت علوم ایران

دانشگاه مسی

 

دانشگاه مسی

مسی دانشگاه در میان دانشگاههای جدید نیوزیلند به دلیل توانایی خود را برای پژوهش های تحویل تدریس و آموزش تحقیق در سه دانشگاه در شهرهای اوکلند،پالمرستون شمالی و ولینگتون آماده کرده است. مسی دارای پیوندهای قوی با صنعت و تجارت کمک به توسعه اقتصادی و به توسط ما ، تدریس و پژوهش در زمینه های کاربردی از قبیل دامپزشکی ، تکنولوژی مواد غذایی ، علوم اطلاعات ، فناوری و مهندسی ، کشاورزی ، امور مالی ، بازاریابی و حسابداری نمونه است. دانشجویان بین المللی که در آمدن به مسی یک گرم و دوستانه را به محل مطالعه و آب و هوا فکری که در آن آنها را تشویق به بهتر پیدا کنید. فلسفه مسی است که برای کمک به دانش آموزان را برای چالش های زندگی امروز در آماده شدن ، با برنامه های که مربوطه ، خلاقانه و انعطاف پذیر است.

مکان : اوکلند، پالمرستون شمالی ، ولینگتون


اوکلند

بزرگترین شهر نیوزیلند، با 1.3 میلیون نفر است.

ولینگتون
شهر ولینگتون پایتخت نیوزیلند است. آن را از کافه ، بارها و تئاتر کامل و یک بندرگاه زیبا.
پالمرستون شمالی

یک شهر دانشجویی کوچک در نزدیکی ولینگتون است.

جمعیت دانشجویی :
تعداد کل : 34.428
مقطع کارشناسی : 25.276
کارشناسی ارشد : 7.855
فرعی درجه : 1.297
دانشجویان بین المللی : 3994

مسی ، بزرگترین دانشگاه در نیوزیلند را که نزدیک به 40،000 دانش آموزان داراست. این دانشگاه به عنوان نهاد برتر زلاند نو برای آموزش کشاورزی و باغبانی و تحقیقات. امروز ، در دانشگاه چند مترقی و پویا ، نهاد دانشگاه به خوبی برای نوآوری و توانایی خود را به ارائه برنامه های است که نیازهای هر دو دانش آموز داخلی و بین المللی در نظر گرفته شده است.
مسی در میان دانشگاه های نیوزیلند قدرتمند ترین در رشته های کامپوتر است.

برنامه های علمی : کارشناسی و کارشناسی ارشد

مسی است تا از پنج کالج بزرگ ساخته شده : تجارت ، خلاق و هنر ، آموزش و پرورش ، علوم انسانی و علوم اجتماعی و علوم ، و خود را مربوط به 45 گروه علمی، مدارس و مؤسسات. دانشگاه گستره ای جامع و انعطاف پذیر و نوآورانه از دیپلم و کارشناسی درجه فوق لیسانس ، متمرکز نسبت به شرایط ملی و بین المللی است. بیش از 800 دانش آموزان در سطح دکترا در حال تحصیل هستند.

این دانشگاه توجه خاصی به دانشجویان بین المللی دارد که برنامه های دانشگاه در :

کشاورزی و باغبانی علوم ، هواپیمایی ، مطالعات بازرگانی ، ارتباطات ، طراحی ، آموزش ، مهندسی ، علوم بهداشت و درمان محیط زیست ، غذا علم و صنعت ، علوم انسانی و علوم اجتماعی ، بشر تغذیه و بهداشت ، علوم اطلاعات ، موسیقی ، پرستاری ، منابع و برنامه ریزی زیست محیطی ، علوم ، ورزش و تمرین مدیریت دانش ، فناوری و علوم دامپزشکی.

مطالعه خارج از کشور و نیز برنامه های تبادل دانشجویان بین المللی در میان مردمی ، و یک روش عالی برای تحصیل در مسی برای یک یا دو ترم را در هر دانشگاهی در سراسر یک تنوع گسترده ای از بخش های مختلف موضوع.


زبان انگلیسی

هر یک از دانشگاه مسی زبان انگلیسی دارای یک مرکز ارائه می دهد که هیجان انگیز ، تعاملی دوره های زبان انگلیسی و یک رشته برنامه های مقدماتی برای تحصیل در دانشگاه. برنامه های خاص هستند به هر دانش آموز در سطح زبان انگلیسی تمرکز نمایم در مورد مهارت های کلیدی در خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن متناسب. در سطوح بالاتر دانش آموزان انشاء و نوشتن گزارش ، علمی و خواندن و نوشتن و تمرکز است که در استراتژی ها و مهارت ها را برای برقراری ارتباط موثر و دهان وجود دارد.

مطالعات مقدماتی

پل مسی دانشگاه برنامه ها ، به گواهی بنیاد مطالعات و گواهی دانشگاه آمادگی برای طراحی و تحویل داده شده توسط استادان دانشگاه را در هر نظم و انضباط برای اطمینان از دانش آموزان خوب آماده برای مرحله بعدی از مشاغل دانشگاهی خود را. اتمام موفقیت آمیز و یا گواهی نامه qualifies در ورودی دانشگاه را برای دانش آموزان در سطح دوره کارشناسی.

 

دانشگاه اوکلند

 

دانشگاه اکلند

 دانشگاه Auckland در سال 1883 تاسیس شده است و دانشگاه پژوهش پیشرو نیوزلند است. همچنین بزرگترین دانشگاه کشور با بیش از 38،000 دانشجو و نزدیک به 5،000 دانشجویان بین المللی از 80 کشور در سراسر جهان است.

اوکلند
بزرگترین شهر نیوزیلند است ، با 1.3 میلیون نفر.

رتبه ها بین المللی
به عنوان تنها دانشگاه زلاند نو در جهان به ابتدای صفحه 50 (THES 2007) قرار گرفته است.

پژوهش و تعالی
دانشگاه Auckland پشتیبانی از کار از 12 پژوهش و واحدهای وابسته ، 36 مرکز پژوهشی و 6 موسسات پژوهشی. مراکز پژوهشی ممتاز صندوق (هسته) که توسط دولت زلاند نو در سال 2001 تاسیس شد برای تشویق جهان پژوهش کلاس کمک به توسعه نیوزیلند.
دانشگاه Auckland نیوزیلند پژوهشی دانشگاه منجر به معنای بزرگ را به سود شما است :
یادگیری بزرگ شروع شده با معلمان بزرگ. دانشگاه Auckland کرده است نزدیک به 2000 هیات علمی از جمله پژوهشگران ، محققان و هنرمندان خلاق در بالای رشته خود ، در سراسر کشور و در سطح بین المللی.  
در ضمن این دانشگاه بزرگترین آزمایشگاه ها و کتابخانه ها را در کشور داراست.

شبکه های جهانی
این دانشگاه تنها عضو زلاندنو در universitas 21 وAPRU  است.

به عنوان یک دانش آموز در Auckland شما همچنین باید این فرصت را به صرف یک یا دو ترم از برنامه خود را در یک تبادل دانش آموز در یکی از بیش از 90 شریک دانشگاه ها در 25 کشور مختلف بگذزانید.

دانشگاه Auckland دارای نه مدارس و دانشکده ها :
هنر (از جمله تاریخ ، زبان ، سیاست)
دانشکده بازرگانی (شامل حسابداری ، اقتصاد ، اطلاعات ، بازاریابی) خلاق و هنر و صنایع (شامل معماری ، هنرهای زیبا ، موسیقی ، برنامه ریزی)
آموزش و پرورش (شامل اوایل دوران کودکی ، اولیه و ثانویه آموزش ، اجتماعی ، محل کار
مهندسی (از جمله پزشکی ، الکترونیک ، برق ، مکاترونیک)
قانون
علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و بهداشت و درمان (شامل پرستاری)
علوم (از جمله علوم رایانه ، علوم زیست محیطی ، غذا علوم ، علوم ورزشی

الهیات
بسیار معیارهای ورودی انتخابی به این معناست که دانشگاه Auckland نگهداری از بالاترین استانداردهای در تحویل برنامه و آموزش و پرورش با کیفیت.


خوش آمدید به نیوزیلند
زلاند نو مدرن ، انگلیسی صحبت کردن با یک کشور میراث غنی فرهنگی است. با وجود جمعیت نسبتا کمی از 4.2 میلیون نفر در اطراف ، نیوزیلند تبدیل شده است در جهان مشهور در زمینه های مختلف از جمله کشف های علمی ، ورزشی و دستاوردهای پویا اصلاحات سیاسی و اقتصادی.
نیوزیلند در جنوب اقیانوس آرام حدود 2200 کیلومتر در شرق استرالیا واقع شده است و از دو جزیره اصلی است جزیره ی شمالی و جزیره جنوبی.  
زلاند نو خانه به برخی از دنیای متنوع و خیره کننده ترین منظره های طبیعی است. شما می توانید لذت استراحت در سواحل ماسه ای سفید ، snorkelling در ذخایر طبیعی ودست نخورده دریایی ، قدم زدن در میان خرده سرسبز سبز جنگل های استوایی ، اسکی و یا اسنوبورد پایین آتشفشانی کوه پوشیده از برف و یا یخچالهای طبیعی در سراسر کهن. زندگی در نیوزیلند عرضه فرصت های بسیاری را برای مسافر و مخاطره طلب.  
اوکلند بزرگترین شهرستان نیوزیلند با جمعیتی حدود 1.4 میلیون نفر ، و قطب های اقتصادی این کشور است.
Auckland منحصر به فرد است و موقعیت جغرافیایی بدان معنی است که شما می توانید در شهرستان های بزرگ زندگی میکنند ، اما هنوز هم می شود در ظرف نیم ساعت از سواحل خیره کننده ، در کوهستان دوچرخه آهنگ ، پیاده طبیعت و جزایر نیمه گرمسیری بهره برد.
این شهرستان دارای کافه ها بزرگ ها ، رستوران ها و بارها ، تئاتر عالی ، گالری و موزه ها ، خرید و فوق العاده رنگارنگ و اهل جزایر پلینزی آسیایی تأثیرات فرهنگی است.
اگر شما به ورزش هستید ، Auckland میزبان بسیاری از رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی از جمله جام جهانی راگبی در سال 2011.

 

کار

شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی میتوانید تا 20 ساعت در هفته کار کنید.

  
ورزشی
در محیط دانشگاه هستند در اطراف وجود دارد 100 باشگاه و جوامع ، گرفته از انجمن های فرهنگی ، از سراسر جهان ، به باشگاه را برای tramping ، canoeing ، عکاسی ، فیلم و یوگا. اگر تناسب اندام و ورزش چیزی است که در ادامه خود ، از مرکز ساخت مجدد دارای طیف بزرگی از امکانات و خدمات ، از جمله سالن ورزشی ، سالن ورزش ، کوهنوردی و دیواره aerobics. دیدار دانش آموزان و به رقابت در برابر شخص خود را در یکی از این مرکز در باشگاه ورزشی اجتماعی از جمله فوتبال ، راگبی ، بسکتبال ، بدمینتون و netball.

پشتیبانی از شبکه گسترده دانشجویان
دور شدن از خانه است که به اندازه کافی از یک چالش را در خود. به همین دلیل است که در این دانشگاه دارای امکانات و یک طیف گسترده در حمایت از ارائه به دانشجویان بین المللی ، هر زمینه و یا شما را برآورده کند. تیم ما بین المللی و پشتیبانی هیات دانشجویی در دسترس هستند تا شما را با هر چیزی که از جمله مشاوره تحصیل ، مهاجرت ، بهداشت ، پول ، مسکن و حمایت شخصی باید کمک کند. نیز وجود دارد که در ساعت 24 و 7 روز هفته با شماره های اضطراری می کند اگر شما نیاز به کمک فوری و یا برای صحبت کردن با کسی.

حداقل شرایط را برای تسلط به زبان انگلیسی

 
مقطع کارشناسی
6.0 آیلتس هیچ گروه کمتر از 5.5
کامپیوتر بر اساس تافل 213 ، TWE 4.5
کاغذ بر اساس تافل 550 ، TWE 4.5
اینترنت بر اساس تافل 80 ، نوشتن و 21



کارشناسی ارشد
6.5 آیلتس هیچ گروه کمتر از 6.0
کامپیوتر بر اساس تافل 233 ، TWE 4.5
کاغذ بر اساس تافل 575 ، TWE 4.5
اینترنت بر اساس تافل 90 ، نوشتن و 21


 

دانشگاه اتاگو

 

دانشگاه اتاگو

تاسیس در سال 1869 ، دانشگاه اتاگو قدیمی ترین دانشگاه نیوزیلنداست. از نظر تحقیق دانشگاه اتاگو در سال 2006 از بین دانشگاه های نیوزیلند رتبه ی ممتاز را کسب کرده است.

مکان

شهر ساحلی دنیدن در جنوب نیوزیلند.

دانشجویان

در سال 2007 ، بیش از 20،000 دانشجو وجود دارد ، در حدود 4،000 از تحصیل هستند که در سطح کارشناسی ارشد. این دانشگاه را به خانه 2،500 دانشجویان بین المللی است که از بیش از 80 کشور جهان است.

مکان و سایتها
پردیس اصلی در Dunedin ، یک شهرستان از فرهنگ و آموزش در منظره جنوبی نیوزلند. این منطقه را فراهم تفریح عالی روباز و زمینه  فرصت های مطالعه است. دانش آموزان را در ترکیبی از دانشگاه و خوابگاه های خصوصی در حال قدم زدن از راه دور از زندگی تحصیلی و امکانات شهرستان.
این دانشگاه همچنین دارای مدارس پزشکی و علوم بهداشت و درمان در کرایستچرچ و ولینگتون.

علمی آموزشی

مقطع کارشناسی : برنامه های مدرک لیسانس در علوم کاربردی ، هنر ، علوم پزشکی علوم ، تجارت ، مصرف کنندگان و کاربردی ، جراحی دندان ، دندانپزشکی فناوری ، آموزش و پرورش ، حقوق ، پزشکی و علوم آزمایشگاهی ، پزشکی ، موسیقی ، دهان و بهداشت و درمان ، داروسازی ، تربیت بدنی ، فیزیوتراپی ارائه می گردند ، دانشگاه علوم ، نقشه برداری ، آموزش ، الهیات ، و گردشگری.

کارشناسی ارشد : یک طیف کاملی از دیپلم کارشناسی ارشد ، کارشناسی ارشد و دوره های دکترا در زمینه های ذکر شده در بالا ارائه شده است. کارشناسی ارشد برنامه های ویژه شامل MBA ، کارآفرینی ، بومی مطالعات ، مطالعات بین الملل ، علوم ارتباطات و مدیریت حیات وحش.

مرکز زبان
دانشگاه Otago زبان در مرکز ارائه می دهد فشرده زبان انگلیسی و مهارتهای مطالعه آماده سازی برای آینده دانشگاه و دانشجویان دوره مقدماتی سال ، و برای برقراری ارتباط عمومی. مرکز زبان به یک مرکز برای ثبت نام آزمون آیلتس ، تافل و TOEIC است. دانش آموزان اغلب امکان دسترسی به خدمات و امکانات دانشگاه.

زبان انگلیسی مورد نیاز
مقطع کارشناسی : مقاله ، بر اساس تافل 550 (TWE 4.5) ؛ کامپیوتر ، بر اساس تافل 213 (مقالات 4.5) ، اینترنت ، بر اساس تافل - 80 (نگارش 20) ؛ آیلتس 6.0 ، (بدون گروه زیر 6.0)

کارشناسی ارشد : مقاله ، بر اساس تافل 587 (TWE 4.5) ؛ کامپیوتر ، بر اساس تافل 240 (مقالات 4.5) ، اینترنت ، بر اساس تافل - 95 (نگارش 22) ؛ آیلتس 6.5 ، (بدون گروه زیر 6.0)

سال تحصیلی
سال تحصیلی را به تدریس در دو ترم تابستان و یک مدرسه ساخت یافته است :

ترم اول -- فوریه تا ژوئن
ترم دوم -- ژوئیه تا نوامبر
مدرسه تابستانی -- ژانویه فوریه ،

بورس
بورسیه در دانشگاه ارائه می دهد را برای دانشجویان بین المللی در کارشناسی ارشد (پایان نامه فقط) و سطح دکترا. برنامهها و نزدیک 1 نوامبر هر سال و انتخاب بر اساس شایستگی علمی است.

خدمات و امکانات
در دانشگاه ، تعدادی از ویژگی های خدمات مفید : دانشجوی مرکز آموزش ، استخدام خدمات مشاوره ، معلول دفتر ، دانشجویان بهداشت و درمان و خدمات مشاوره ، و خدمات : ساخت مجدد.

دانشگاه محل مرکزی شهرستان بدان معنی است که دانش آموزان به راحتی قادر به دسترسی به امکانات شهرستان مرکزی خرید و خدمات. این دانشگاه دارای یک شماره از آن تیم های ورزشی خود را که در مسابقات محلی شرکت کنند.

اطلاعات خدمات ساختمان
 شامل یک کتابخانه مرکزی با 2000 + فضای خوان ، دسترسی چندگانه به پایگاه های داده ، دانشجو رایانه خدمات و دانشجویان مرکز آموزش.

اقامت

این دانشگاه دارای خوابگاه متناسب با هر دانش آموز. برای زبان و مرکز homestays مقدماتی سال با خانواده های محلی را می توان ترتیب داده است. اول در رابطه با دانشجویان دانشگاه ممکن است را انتخاب کنید تا در یکی از دانشگاه چهارده سالنهای محل اقامت .همه سالن از محل اقامت برای ارائه یک اتاق یک نفره و سه وعده غذایی در روز ، و همه در حال قدم زدن از راه دور از دانشگاه است. پس از سال اول از مطالعه بسیاری از دانشجویان را انتخاب کنید تا با یکدیگر زندگی در flats (آپارتمان) -- به طور معمول یک خانه مشترک توسط 3-5 دانش آموزان است. اکثر دانش آموزان در flats در حال قدم زدن از راه دور از محیط دانشگاه زندگی می کنند.

دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون

 

دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون

ویکتوریا یک دانشگاه با تمرکز تحقیقاتی قوی است. این دانشگاه در سال 1899 تاسیس شد ، این دانشگاه از قدیمی ترین دانشگاههای نیوزیلند است . ویکتوریا در پایتخت (ولینگتون) است که در مجاورت نزدیک به آرشیو ملی و کتابخانه ملی و جمع آوری ثروت از موسسات تحقیقاتی قرار دارد متمرکز است.

ولینگتون
شهرستان ولینگتون پایتخت نیوزیلند است. آن را از کافه ، بارها و تئاتر کامل و یک بندرگاه زیبا.
ویکتوریا افتخارات خود را به عنوان یک دانشگاه با یک تمرکز مهم بین المللی و یک پایگاه قوی داخلی. ویکتوریا همکاری گسترده ای دارد و دانش آموز تبادل لینک با دانشگاههای مشهور در سراسر اقیانوس آرام ، آسیا ، آمریکای شمالی و جنوبی امریکا و اروپا
در این دانشگاه بیش از 21،000 دانشجو در هر سال از جمله در اطراف 3،000 دانشجویان بین المللی از بیش از 75 کشور وجود دارد .

مکان و سایتها
ولینگتون از لحاظ کافه های خوب و زندگی شب زنده شناخته شده است. یک پر جنب و جوش ، شهرستان فشرده واقع در نوک شمالی جزیره جنوبی زلاند نو است ، بین یک بندرگاه زیبا و تپه های سبز می باشد. ولینگتون عرضه یک شیوه زندگی سالم در یک خفیف تا معتدل آب و هوا در حالی که همچنین به عنوان یک دروازه به بقیه نیوزیلند را از طریق یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها در کشور به حساب می آید .

به عنوان پایتخت فرهنگی کشور ، ولینگتون ارائه می دهد دسترسی به کتابخانه های کشور در موزه ملی و نهادهای ملی است. ولینگتون نیز میزبان رویدادهای ورزشی منظم ، جشنواره فرهنگی ، از جمله زلاند نو و هنر جشنواره بین المللی -- یکی از جشنواره های شش هنر بالا در جهان است -- و ولینگتون جشنواره بین المللی فیلم. برای اطلاعات بیشتر رجوع به Wotzon.Com.

ویکتوریا دانشگاه دارای چهار پردیس است .
علمی آموزشی
ویکتوریا گستره ای از گزینه های مطالعه زبان انگلیسی دیپلم ، درجه کارشناسی ارشد و دکترا را داراست . فرصت ها را از طریق مطالعه هفت دانشکده ها ارائه می شوند.

دانشکده ها
معماری و طراحی
بازرگانی و مدیریت
علوم انسانی و علوم اجتماعی
آموزش و پرورش
مهندسی است که در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارائه شده تا سطح دکترا. دانشکده های قوی در این شاخه عبارتند از دانشکده مهندسی کامپیوتر ، مهندسی الکترونیک ، مهندسی شبکه و مهندسی نرم افزار.
حقوق
علوم

از زلاند نو دانشکده موسیقی (NZSM) با ترکیب توسط دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون و نقاط قوت مسی دانشگاه را به دانشجویان ارائه فرصت ها برای مطالعه جامع و منحصر به فرد در نیوزیلند تاسیس شده است .

علمی و مطالعه زبان انگلیسی

انگلیسی تسلط به برنامه (EPP)
از EPP است به خوبی شناخته شده و بسیار مورد توجه برنامه آماده سازی دانش آموزان برای تحصیل در سطح بالا از جمله مطالعه ارشد. در این برنامه وجود دارد در اطراف برای 40 سال شده است و بیش از 10،000 دانشجو که از طریق آن شده است. برنامه اجرا می شود در یک دوره 12 هفته.
زبان انگلیسی مورد نیاز :

دوره مقدماتی
آیلتس -- 5.5 (بدون زیر نمره زیر 5)
تافل -- 525 مقاله بر اساس - / 195 رایانه مبتنی بر / 70 مبتنی بر اینترنت
مقطع کارشناسی
آیلتس -- 6 (پس زیر نمره زیر 5.5)
تافل -- 550 مقاله بر اساس - / 213 رایانه مبتنی بر / 80 مبتنی بر اینترنت
کارشناسی ارشد
آیلتس -- 6.5 (بدون زیر نمره زیر 6)
تافل -- 575 مقاله بر اساس - / 237 رایانه مبتنی بر / 90 مبتنی بر اینترنت
سال تحصیلی
سه ماهه 1 (در اواخر بهمن -- اوایل خرداد)
سه ماهه 2 (در اوایل ژوئیه -- در اوایل مهر)
سه ماهه 3 (اواخر ماه نوامبر -- اواسط فوریه)

تاریخ برنامه اختتامیه
ما به شدت توصیه ارائه برنامه های قبل از تاریخ های زیر است :
برای تحصیل در شروع سه ماهه 1 - 1st دسامبر
برای تحصیل در شروع سه ماهه 2 -- 1st مه
برای تحصیل در شروع سه ماهه 3 - 1st سپتامبر

مسکن
تعدادی از گزینه های مسکن در دانشگاه را برای دانش آموزان در دسترس است که عبارتند از به طور کامل سالنهای محل اقامت (با یک برنامه غذا) ، از خود وجود دارد. آپارتمان / استودیو (بدون استفاده از برنامه غذا) ، و یا flats خصوصی (اشتراک یک خانه با دیگران). این سرویس را در خوابگاه ویکتوریا برای قرار دادن دانش آموزان در خوابگاه دانشگاه به عهده دارد. این سرویس همچنین می توانید دانش آموزان را در محل اقامت موقت اسکان دهند.


دانشگاه کانتربری

 

دانشگاه کانتربری

دانشگاه کانتربری در کرایستچرچ توسط محققان از دانشگاه آکسفورد و کمبریج در سال 1873 تاسیس شد. دانشگاه کانتربری است که شهرت بین المللی برای تعالی علمی در تدریس و پژوهش داراست. اول آن (در مقطع کارشناسی) درجه و بالاتر (کارشناسی ارشد) برنامه های هدف پرورش استقلال فکری ، تفکر انتقادی ، و تعالی حرفه ای ، در هر زمینه.

کرایستچرچ _ کانتربری
کرایستچرچ مرکز اصلی منطقه کانتربری ، یک شهرستان زیبا نزدیک به آلپ جنوبی است.
تدریس در این دانشگاه بر اساس تحقیقات است.
این دانشگاه دارای کارکنان و دانش آموزان برنامه های مبادله ، موافقتنامه همکاری های تحقیقاتی و مفصل با دانشگاهها کلیدی است.
کرایستچرچ بزرگترین شهرستان در نیوزیلند جزیره جنوبی است. آن را در لبه ساحلی از دشت کانتربری نهفته است و نزدیک به هم در دریا و کوه. دانشگاه مدرن و مجهز به امکانات در سراسر محوطه دانشگاه بزرگ حومه گسترش هستند .

این دانشگاه تنها 15 دقیقه از شهرستان مرکزی و 10 دقیقه از فرودگاه بین المللی فاصله دارد.
برنامه های علمی
هنر (علوم انسانی و علوم اجتماعی) بازرگانی (تجارت و اقتصاد) ، آموزش و پرورش (تربیت بدنی) ، مهندسی ، هنرهای زیبا ، جنگلداری ، حقوق ، موسیقی ، علم ، گفتار و زبان درمانی ، ورزشی و آموزش Coaching .
جامعه دانشگاهی در حال حاضر شامل 17،000 دانشجو و یک هیات علمی از تقریبا 800.

مکان
معروف به 'باغ شهر' ، 'کرایستچرچ به سواحل عالی ، پارک فراوان ، ذخایر و دوره های گلف واسکی مشهور است. و همچنین گسترده تر بالقوه خود را برای تفریح در هوای آزاد ، از جزیره جنوبی یک آزمایشگاه طبیعی برای دانشجویان رشته علوم در آن است. این دانشگاه دارای پنج ایستگاه میدان در سواحل و در کوه ها ، به عنوان خدمت به عرصه - پایگاه سفر و مراکز تحقیقاتی را برای کارمندان و دانش آموزان است.

دانشجویان بین المللی
دانشگاه کانتربری است میزبان شده است را به هزاران نفر از دانشجویان بین المللی بیش از یک دوره بیش از 40 سال است. در حال حاضر بیش از 2،000 دانشجویان بین المللی از 70 کشور ثبت نام کرده در انواع گسترده ای از برنامه ها وجود دارد. علاوه بر این ، بسیاری از ساکنان دائم نیوزیلند از منشاء های بین المللی حضور در دانشگاه.

دوره مقدماتی زبان انگلیسی و مطالعات
مدارک و مهارت زبان انگلیسی برای همه دانش آموزان به زبان مادری شان انگلیسی نیست لازم است. (جزئیات بیشتر را می توان در وب سایت دانشگاه یافت می شود.) این دانشگاه دارای یک مرکز زبان انگلیسی را در محیط دانشگاه که تخصص در آماده سازی دانش آموزان برای ورود به دوره مدرک.

 این دانشگاه دارای یک دوره مقدماتی مطالعات با سه intakes یک سال برای کمک به دانش آموزان از رسیدن به استانداردهای لازم برای ورود.

مسکن
شش شرکت آموزشی به طور کامل سالنهای محل اقامت ، همه در 5 دقیقه ای از دانشگاه وجود دارد .
کتابخانه و امکانات رایانه
دانشگاه کتابخانه مرکزی و بزرگترین کتابخانه در جزیره جنوبی است.. علاوه بر ان وجود پنج سوئیت کامپیوتر ، هر یک مجهز به آخرین فن آوری و باز 24 ساعت برای استفاده دانشجویان.

آب و هوا
آب و هوای معتدل و در کرایستچرچ است و معتدل و گرم و تابستانهای خشک و زمستانهای همراه بارش باران که کم است (در حدود در هر سال 650mm). دانش آموزان را از آب و هوای معتدل خواهد شد احساس بسیار زیاد در خانه در اینجا ؛ دانشجو از مناطق استوایی معمولا تنظیم سرعت و لذت بردن از این تغییرات در فصول. لباس گرمتر ممکن است برای ماه زمستان که لازم باشد.

سبک زندگی
زلاند نو یک کشور مدرن و تکنولوژیکی پیشرفته است ، اما از آن نیز یک محل آرامش و امن برای زندگی می کنند . مراکز عبادت برای مسلمان ، بودایی ، هندو و دیگر جوامع مذهبی وجود دارد.

 

دانشگاه وایکاتو

 

دانشگاه وایکاتو

دانشگاه وایکاتو زلاند نو یکی از دانشگاههای مدرن و ابتکاری،در شهر رودخانه ای زیبای هامیلتون است .آن را به برخی از بهترین مکان های ورزشی ماجراجویی ، سواحل زیبا و پارک های زیبا نزدیک است و تنها 90 دقیقه رانندگی از اوکلند.
رودخانه ی وایکاتو طولانی ترین و یکی از زیبا ترین رودخانه های این کشور است.
ما دردانشگاه اصلی به بیش از 13،000 دانشجو از جمله نزدیک به 2،200 دانشجویان بین المللی از بیش از 70 کشور جهان است. تمام برنامه های درجه ما در سطح بین المللی به رسمیت شناخته ، اتصالات جهانی ما گسترده و قوی ، و ما همه چیز را برای کمک به دانشجویان بین المللی خود آماده کرده ایم.
دانشگاه Waikato معتقد است که در سال نوآوری و فکر کردن به جلو است و همواره در حال توسعه را به تهیه برنامه ها را به محیط زیست در جهان صنعت به تغییر دارد. از مدارک ارائه شده بر اساس اصول دو : انعطاف پذیری و تأکید بر یک مطالعه بین رشته ای ساختار می شود. در رتبه بندی پژوهشی در سراسر کشور در پایان سال 2007 ، وایکاتو شماره 1 در میان دانشگاه های جدید زلاند نو در موضوعات زیر قرار گرفت : تجارت ، ارتباطات ، روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ای ، موسیقی ، ادبی ، هنر و هنرهای دیگر ، شیمی ، علوم کامپیوتر ، اکولوژی ، تکامل و رفتار ، زیستشناسی ، ریاضی ، و آموزش و پرورش.


سال تحصیلی

سال تحصیلی اجرا می شود از مارس تا نوامبر.

امکانات

دانشگاه Waikato دارای امکانات تحصیل عالی ، از جمله اتاقهای سخنرانی مدرن و آزمایشگاه ، یک کتابخانه از تقریبا 1 میلیون جلد و یک شبکه کامپیوتر گسترده.
چهار سالن در محل اقامت و یا نزدیک به دانشگاه ، که در اطراف خانه 1،000 نفر وجود دارد. ما در مرکز محوطه دانشگاه ، خوابگاه نیز در دسترس است که به کمک به دانش آموزان برای یافتن زندگی با خانواده های نیوزیلندی ، flats مشترک و خانه.

اطلاعات عمومی

دوره جشن فارغ التحصیلی ماه : مارس ، جولای
فرودگاه پیکاپ : رایگان به دانش آموزان مدرک جدید
محل اقامت :در دانشگاه برای دانشجویان بین المللی امکانات اقامتی داده میشود.

 

دانشگاه لینکلن

 

دانشگاه لینکلن

تاسیس در سال 1878 ، لینکلن دانشگاه دارای یک شهرت بین المللی برای تدریس و پژوهش است که پشتیبانی از رشد و توسعه در این سرزمین بر اساس بخش. تمرکز از دانشگاه است که در ادغام و استفاده از دانش را از علم ، تجارت ، زیست محیطی و اجتماعی و پژوهشی.دانشگاه در حوزه های مربوط به مدیریت منابع انسانی است و در مناطقی مانند کشاورزی و علم کشاورزی ، باغبانی ، صنعت شرابسازی ، مدیریت محیط زیست و معماری منظر مشهور است. لینکلن دانشگاه نیز خود را برای صنعت درجه تجارت و برنامه های مربوطه ، از جمله مدیریت هتل ، علم مواد غذایی و نرم افزار و فن آوری اطلاعات اشاره کرد.



کرایستچرچ_کانتربری
کرایستچرچ مرکز اصلی منطقه کانتربری ، یک شهرستان زیبا نزدیک به آلپ جنوبی است.

چند فرهنگی

 
دانشجویان این دانشگاه از بیش از 60 کشور دنیا است.


مسکن

دانش آموزان در آن به طور کامل سالنهای محل اقامت خود را دارند اتاق رختشویی مبله با حمام مشترک و امکانات دیگر.برای کمک به دانش آموزان درست زندگی را به دانشگاه ، یک تقویم کامل ورزشی اجتماعی ، و رویدادهای فرهنگی و فعالیت های ارائه شده است.

برنامه های علمی

دانشگاه ارائه می دهد به طیف وسیعی از دوره های زبان انگلیسی از دوره مقدماتی و تکمیلی (دانشگاه مدرک تحصیلی در ورودی) را به گواهی / مدرک ، مقطع کارشناسی ، فارغ التحصیل و مدارک تحصیلی در سطح کارشناسی ارشد.


تسلط به زبان انگلیسی

دانش آموزان به زبان مادری شان انگلیسی است که نیاز به ارائه مدرکی دال بر مهارت انگلیسی نیست. لینکلن دانشگاه مطالعات و دوره مقدماتی زبان انگلیسی در مرکز تخصص در دوره ای که برای آماده سازی دانش آموزان برای تحصیل عالی.

حداقل نمرات به شرح زیر است :

کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی آیلتس = 6.5 (نمره باند حداقل 6.0) و یا معادل و مدرک تحصیلی به رسمیت شناخته.

در مقطع کارشناسی = آیلتس 6.0 (نمره باند حداقل 5.5) و یا معادل و مدرک تحصیلی به رسمیت شناخته.

بنیاد مطالعات آیلتس = 5.5 (نمره باند حداقل 5.0) و یا معادل و مدرک تحصیلی به رسمیت شناخته.

توجه : لینکلن در دانشگاه خود را ارائه می دهد شرایط ورودی زبان انگلیسی (انگلیسی برای اهداف علمی -- EAP)

سال تحصیلی

سال تحصیلی لینکلن دانشگاه ساختاری است که به طوری که دانش آموزان می تواند مطالعات خود را در هر فوریه یا جولای آغاز خواهد شد.

مدرسه در تابستان از نوامبر تا ژانویه در دسترس است برای دوره های خاص در مقطع کارشناسی.

دوره مقدماتی شروع مطالعات در فوریه ، جولای و نوامبر هر سال است.

شروع کلاس های زبان انگلیسی در هر دوشنبه از اواسط ژانویه تا اواخر ماه دسامبر هر سال است.




دانشگاه صنعتی اوکلند

 

دانشگاه صنعتی اکلند

دانشگاه  صنعتی اوکلند دانشگاهی است با مشخصات منحصر به فرد و نوآورانه ما به آموزش ، یادگیری و پژوهش. این دانشگاه که در ظاهر شده است ، به دنبال ، در حال توسعه است و تطبیق را به اجتماعی ، اقتصادی و تکنولوژیکی است که واقعیت های جهان امروز را شکل می بخشد.

اوکلند
بزرگترین شهر نیوزیلند است ، با 1.3 میلیون نفر که 27 درصد از این شهر در کشور های دیگر تولد شده اند..

در دانشکده تجاری ، طراحی و تکنولوژی های خلاقانه ، بهداشت و محیط زیست علوم انسانی ارائه طیف وسیعی از دوره های جامع و از پیش از طریق به مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا روابط تاسیس با کارفرمایان و حرفه ای ، تدریس و پژوهش است که مربوط به فعلی و آینده صنعت ، که به حساب برای 95 ٪ برنامه های ما فارغ التحصیل اشتغال را درگیر یک شرکت با مولفه آموزش و پرورش از عمل ، که در آن دانش آموزان پیوستن به یک سرمایه گذاری های تجاری برای یک ترم و درخواست تازه پیدا شده مهارت ها و دانش خود را در دنیای واقعی است. زبان انگلیسی و مطالعات مقدماتی نیز ارائه شده. 


برنامه های علمی

برنامه ها در زمینه های متنوع را ارائه می گردند که :

کاربردی HUMANITIES : زبان (چینی ، انگلیسی ، ژاپنی )، آموزش و پرورش ، علوم اجتماعی ، مهمان نوازی و مطالعات گردشگری
بازرگانی : حسابداری ، تبلیغات ، اقتصاد تجارت ، حقوق تجاری ، طراحی ، ebusiness ، تأمین منابع مالی ، فناوری اطلاعات ، تجارت بین المللی ، مدیریت ، توریسم ، فروش ، منابع انسانی و اشتغال به علاوه روابط MBA.
طراحی و فن آوری های خلاق : مطالعات ارتباطات (خلاقیت تبلیغاتی ، در این هفته ، صنایع خلاق ، روزنامه نگاری ، رسانه های دیجیتال ، رادیو ، تلویزیون) ، هنر و طراحی (فضایی ، محصول ، مد ، منسوجات برای مد ، طراحی گرافیک ، طراحی دیجیتال ، هنرهای تجسمی) ، مهندسی برق ، الکترونیک ، مکانیک ، شبکه و ارتباطات ، سیستم های کامپیوتری و تلفن همراه ، مدیریت ساخت و ساز) ، محاسبات ریاضی و علوم ، فناوری خلاق
بهداشت و علوم محیط : علوم بهداشت و درمان (podiatry ، روانشناسی ، پرستاری ، تن درمانی ، مامایی ، paramedic ، بهداشت دهان ، ارتقای سلامت ، اعمال بهداشت روانی ، درمانی ، بهداشت عمومی) ، ورزش و اوقات فراغت ، علوم کاربردی (شیمی ، ریاضیات ، میکروبیولوژی ، aquaculture ، مطالعات زیست محیطی ، علوم غذایی ، ساختمان بدن انسان و فیزیولوژی ، علوم آزمایشگاهی پزشکی).


دانشجویان
این دانشگاه از بیش از 80 کشور دنیا دانشجو داراست.